fbpx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bezpłatne szkolenia

Dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

OBSŁUGA KLIENTA W CZASIE PANDEMII

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Szkolenie w ramach projektu „System Wczesnego Ostrzegania” (SWO) skierowane jest dla przedsiębiorców z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województw: Małopolskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie i Lubelskie, a jego celem jest podniesienie kompetencji pracowników i pracodawców w zakresie OBSŁUGA KLIENTA W CZASIE PANDEMII. Wykorzystanie w praktyce nabytych kompetencji sprzyjać będzie zwiększeniu zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstw do zmieniających się warunków, wpłynie także na zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Program szkolenia obejmuje 16 godzin   (2 dni x 8 godzin) po których uczestnicy nabędą wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne.

Zakres tematyczny

Szkolenie dedykowane dla osób, które chcą podnieść swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta

  • Psychologia obsługi klienta
  • Profesjonalny wizerunek pracownika obsługi klienta
  • Zasady radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta i ich skuteczne rozwiązywanie
  • Motywacja i entuzjazm – siły napędowe pracowników obsługi klienta
  • Stres w obsłudze klienta
  • Znaczenie pierwszego kontaktu z klientem
  • Efektywna komunikacja w obsłudze klienta
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Zasady budowania relacji z klientami
  • Racjonalizacja, jako skuteczna metoda walki ze stresem
  • Asertywność-perswazja oraz obrona przed manipulacją
  • Materialne oraz poza materialne źródła motywacji
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w rozmowie z klientem
  • Podstawy savoir-vivre w obsłudze klienta
  • Rola samodyscypliny i utrwalania pozytywnych nawyków w osiąganiu wyznaczonych celów
  • Różne perspektywy planowania

Justyna Rachuba

Trener

Ukończyła studia wyższe w Akademii Morskiej w Gdyni, uzyskując dyplom inżyniera i magistra organizacji usług turystycznych (studia dzienne). Następnie podjęła kształcenie w ramach studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej, na kierunku psychologia biznesu, które to ukończyła z certyfikatem Franklin University. Posiada bogate doświadczenie jako szkoleniowiec, przeprowadziła ponad 800 godzin szkoleniowych prowadząc szkolenia dla działów marketingu, sprzedaży, HK czy gastronomii. Właściciel firmy „Lepszy hotel”, współpracuje również z INA Management Sp. z o.o., jako manager sieci Aparthotel.

ZOBACZ, CO ZYSKUJESZ:

INDYWIDUALNE PODEJŚCIE: usługi „szyte na miarę”, dostosowane do potrzeb poszczególnych przedsiębiorstw i ich pracowników

ELASTYCZNE PLANOWANIE: miejsce szkolenia, harmonogram, ostateczny zakres tematyczny zostaną dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych firm

PROFESJONALIZM: usługi wysokiej jakości świadczone przez zweryfikowaną przez PARP instytucję, dysponującą odpowiednimi certyfikatami i akredytacjami, jak również wieloletnim doświadczeniem w branży szkoleniowej

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Co dalej? Po wysłaniu zgłoszenia nasi rekruterzy skontaktują się telefonicznie. Szkolenia cieszą się duża popularnością więc bardzo prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na kontakt Dzwonimy do wszystkich którzy zgłosili chęć udziału w szkoleniu


    Nazwa firmy*


    NIP firmy*




    Wielkość przedsiębiorstwa* MikroMałeŚrednie


    Imię i nazwisko osoby do kontaktu*


    Preferowane szkolenie?* Negocjacje w biznesieRozwiązania chmuroweObsługa klienta w pandemii


    Numer telefonu*


    Adres e-mail*



    * – pole wymagane