Bezpłatne szkolenia
Dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
OBSŁUGA KLIENTA W CZASIE PANDEMII
Szkolenie w ramach projektu „System Wczesnego Ostrzegania” (SWO) skierowane jest dla przedsiębiorców z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województw: Małopolskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie i Lubelskie, a jego celem jest podniesienie kompetencji pracowników i pracodawców w zakresie OBSŁUGA KLIENTA W CZASIE PANDEMII. Wykorzystanie w praktyce nabytych kompetencji sprzyjać będzie zwiększeniu zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstw do zmieniających się warunków, wpłynie także na zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa.
Program szkolenia obejmuje 16 godzin (2 dni x 8 godzin) po których uczestnicy nabędą wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne.
Szkolenie dedykowane dla osób, które chcą podnieść swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
Trener
Ukończyła studia wyższe w Akademii Morskiej w Gdyni, uzyskując dyplom inżyniera i magistra organizacji usług turystycznych (studia dzienne). Następnie podjęła kształcenie w ramach studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej, na kierunku psychologia biznesu, które to ukończyła z certyfikatem Franklin University. Posiada bogate doświadczenie jako szkoleniowiec, przeprowadziła ponad 800 godzin szkoleniowych prowadząc szkolenia dla działów marketingu, sprzedaży, HK czy gastronomii. Właściciel firmy „Lepszy hotel”, współpracuje również z INA Management Sp. z o.o., jako manager sieci Aparthotel.
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE: usługi „szyte na miarę”, dostosowane do potrzeb poszczególnych przedsiębiorstw i ich pracowników
ELASTYCZNE PLANOWANIE: miejsce szkolenia, harmonogram, ostateczny zakres tematyczny zostaną dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych firm
PROFESJONALIZM: usługi wysokiej jakości świadczone przez zweryfikowaną przez PARP instytucję, dysponującą odpowiednimi certyfikatami i akredytacjami, jak również wieloletnim doświadczeniem w branży szkoleniowej
WYPEŁNIJ FORMULARZ
Co dalej? Po wysłaniu zgłoszenia nasi rekruterzy skontaktują się telefonicznie. Szkolenia cieszą się duża popularnością więc bardzo prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na kontakt Dzwonimy do wszystkich którzy zgłosili chęć udziału w szkoleniu
Dziękujemy za zgłoszenie!
Nasi rekruterzy wkrótce skontaktują się z Państwem telefonicznie odnośnie następnych kroków.
Cieszymy się że nasze szkolenia przyciągają tylu chętnych! Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na telefon, kontaktujemy się z każdym kto kwalifikuje się do udziału w szkoleniach.