fbpx

Bezpłatne szkolenia

Dla zatrudnionych w branży turystycznej

Zakres tematyczny szkoleń

Zakres tematyczny szkoleń jest zgodny z rekomendacją Sektorowej Rady ds. Turystyki

AKTUALNE TRENDY W BRANŻY

Omówienie technologii Virtual Reality, case study dotyczące aktualnych zastosowań oraz możliwości wykorzystania * Omówienie technologii Augmented Reality oraz możliwości wykorzystania tej technologii * Technologia blockchain i możliwości jej wykorzystania branży turystycznej.

PROMOCJA W SOCIAL MEDIA

Ochrona informacji i zasobów * Wykorzystanie aplikacji rezerwacyjnych * Omówienie systemów rezerwacyjnych z uwzględnieniem podziału na platformy regionalne, krajowe, globalne * Korzyści oraz koszty korzystania w w/w platform * Zasady bezpieczeństwa IT w branży hotelarskiej * Ochrona danych osobowych * Rola social media w pozyskiwaniu klientów * Zarządzanie firmowym fanpage * Tworzenie treści skupiających uwagę klientów * Omówienie płatnych kampanii reklamowych * Analiza ruchu generowanego przez kampanie.

GOOGLE ADWORDS

Wprowadzenie do SEM * Budowa i prowadzenie kampanii GoogleAds * Narzędzia analityczne i monitorowanie ruchu * Dobieranie słów kluczowych * Metody dobierania słów kluczowych long tail * Szacowanie budżetu kampanii i kosztu kliknięć * Optymalizowanie konwersji

TRENER: Leszek Szkocki

Absolwent kierunku informatyka WSB-NLU, doświadczony programista, przedsiębiorca, wykładowca i szkoleniowiec. Posiada bogate doświadczenie w projektowaniu i wytwarzaniu systemów informatycznych. Jako dyrektor ds. IT w dużym projekcie o zasięgu ogólnopolskim zajmował się najnowszymi technologiami, takimi jak: Augmented Reality oraz Virtual Reality. Od kilku lat prowadzi Szkołę Programowania Cybertree, gdzie dzieci, młodzież oraz dorośli uczą się programowania i nowoczesnych technologii na wszystkich poziomach zaawansowania.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Szkolenie w ramach projektu skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z całej Polski, z sektora turystycznego (PKD: N.79; I.55; I.56), a jego celem jest podniesienie kompetencji pracowników w zakresie rekomendowanym przez Radę ds. Kompetencji w sektorze Turystyki. Wykorzystanie w praktyce nabytych kompetencji sprzyjać będzie zwiększeniu zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstw do zmieniających się warunków funkcjonowania branży turystycznej, wpłynie także na zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw.

Program szkolenia obejmuje 24 godziny (3 dni x 8 godzin) po których uczestnicy nabędą wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne.

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Co dalej? Po wysłaniu zgłoszenia nasi rekruterzy skontaktują się telefonicznie. Szkolenia cieszą się duża popularnością więc bardzo prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na kontakt. Dzwonimy do wszystkich którzy spełniaja kwalifikacje do udziału w szkoleniu


    Nazwa firmy*


    NIP firmy*


    Preferowane szkolenie?*

    Nowe Technologie w TurystyceObsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem związane z pandemią

    Imię i nazwisko osoby do kontaktu*


    Numer telefonu*




    Adres e-mail*


    * – pole wymagane